Ιδέες για desktop

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Wed Feb 5 08:57:01 EET 2003

On Tue, 2003-02-04 at 16:15, Dimitris Stasinopoulos wrote:

> - snip -

> KDE/Linux καθαρά σε φορητό Compaq Presario. Το KDE το το έχω πειράξει λιγάκι

Αχα, σχετικά με το presario, απο ACPI εχεις καταφέρει τίποτα? Εγώ έχω το
1700Τ και δεν έχω καταφέρει και πάρα πολλά πράγματα. Για επίπεδο
μπαταρίας το βλέπω να δουλέψει κάποια στιγμή... Απο
suspend/sleep/hibernate υπάρχει πιθανότητα να παίξει τίποτα;

Προς το παρόν είμαι σε 2.4.20+acpi-20021212...

> για να έχει κάποια additional functionalities, όπως το desktop menu πάνω
> δεξιά, και program switching από τα service buttons στο kicker (πρόσεξε τα
> μικρά μαύρα τριγωνάκια κάτω από τα αντίστοιχα εικονίδια, πχ. kmail). Μου

Τα πρόσεξα, τα πρόσεξα ;)

Τα συγχαρητήρια μου... (whatever this means)... Μπορείς να δώσεις
κανα-δυο hints με το τι themes εχεις χρησιμοποιήσει κτλ?

> αρέσει σαν περιβάλλον εργασίας γιατί είναι καθαρό και easy on the eyes.

Κώστας

--
Constantinos Antoniou
Ph.D. Candidate