keyboard trouble

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Tue Feb 4 14:15:02 EET 2003

Στις Τρι 04 Φεβ 2003 10:58, ο Konstantinos Georgokitsos έγραψε:

> Το άλλαξα στα /etc/profile.local  και  /etc/bash.bashrc.local (όπως
> πρότεινε το SuSE) και έτρεξε μια χαρά! Δοκίμασα και το
> el_GR.ISO-8859-7 και αυτό δεν είχε πρόβλημα. Το πιο ωραίο είναι, πως
> το @ στο el_GR at ISO-8859-7 το έβαλε το yast2 του SuSE...

   Αχ, αυτό το «yast2»! ;-)

> Το μόνο που έμεινε μετά ήταν να βάλω τα locale τελικά στο
> el_GR.UTF-8, και έτσι εμφανίζει και τα ονόματα των αρχείων των NTFS
> και FAT32 partitions που έχουν UTF-8 (και στο xterm, και στο KDE). Το
> Gnome δεν το χρησιμοποιώ και έτσι δεν άλλαξα τίποτα εκεί.

   Κι εγώ σε «UTF-8» εργάζομαι.

> Το Option       "XkbLayout" "el" δεν χρειάσθηκε, και μάλλον θα
> έβλαπτε. Μάλιστα κάπου διάβασα πως αυτό πρέπει να είναι gr στο KDE.

   Για το «KDE» μην ανησυχής. Όμως πράγματι δεν χρειάζεται να αλλάξης
Πάντως να ξέρης, μήπως και η «SuSE» αποφασίσει να αλλάξη τίποτα στο
μέλλον, ότι το πραγματικό αρχείο τού ελληνικού πληκτρολογίου είναι το
«el».

> Το άλλο κόλλημα που έχω τώρα με το ΟΟο είναι ο,τι η ορθογραφία
> τρέχει, αλλά στα dialogues και στη πρόταση δεν δείχνει ελληνικά αλλά
> κάτι κουτάκια. Έψαξα να βρω που αλλάζω τη γραμματοσειρά της εφαρμογής
> (όχι των κείμενων, αυτό το κατάφερα), αλλά δεν το βρίσκω στα options.

   Κατάλαβα τι εννοείς. Κάνε το εξής:

Andale Sans UI (ναι, ξέρω. Δεν υπάρχει αυτή η γραμματοσειρά!) και στο
«Replace with» διάλεξε μια γραμματοσειρά που υποστηρίζει ελληνικά π.χ.
την Verdana. Πάτα το πράσινο «τικ». Τα ονόματα τών γραμματοσειρών θα
«ΟΚ». Μετά από αυτό η γραμματοσειρά περιβάλλοντος θα πρέπη να έχη
αλλάξει.

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr

|   O Αλή Πασάς στα 1819:                                       |
|  «Εσείς οι Έλληνες, μπρε, κάτι μεγάλο έχετε στο κεφάλι σας.   |
|  Δεν βαφτίζετε πια τα παιδιά σας Γιάννη, Πέτρο, Κώστα, παρά   |
|  Λεωνίδα, Θεμιστοκλή, Αριστείδη. Σίγουρα κάτι μαγειρεύετε!»   |