Sylpheed -> Kmail

V13 v13 at priest.com
Tue Feb 4 13:57:01 EET 2003

On Tuesday 04 February 2003 11:44, Papadogiannakis Vagelis wrote:
> Mera,
>
> Meta apo kamposi skepsi kai exontas oreksi gia peiramatismo, apofasisa na
> metafero ta mails mou apo ton sylpheed sto Kmail
>
> Yparxei loipon kanas tropos na kano import ta mails? To exei kanei kanenas?

An to sylpheed mporei na sosei san mbox (opos to mail/mailx) tote dimioyrgeis
mia nea kataxorisi sto 'receiving' kai tin orizeis san local mailbox poy na
dixnei se ekeino to arxeio... Molis to elegksei gia mail tha ta pareis ola.

Ypostirizei kai to 'maildir' format alla ayto den ksero an einai kapoio koino
format h diko toy...

> Vagelis Papadogiannakis
<<V13>>