pcmcia-ati i320M installation problems

Stelios Asmargianakis asmar at medisign.gr
Tue Feb 4 12:28:01 EET 2003

Γεια χαρά

Υπάρχει τρόπος σε νέα εγκατάσταση να δώσω κάποια options στο install ώστε να
μην ψάξει/συμπεριλάβει καθόλου υποστήριξη για pcmcia καθώς και να
εγκαταστήσει σαν default graphics card vesa 1024X768 60Hz ;
Αυτό διότι σε ένα νέο φορητό η εγκατάσταση κολλάει και δεν μπορώ να έχω ούτε
καν φλοιό για να κάνω ένα νέο kernel compile. Έχω δοκιμάσει interactive start
up (linux 1 /bin/bus) κτλ κτλ αλλά τζίφος.
Το πρόβλημα λύθηκε με την εγκατάσταση του Mandrake 9.1 beta 3 αλλά για
διάφορους λόγους δεν θέλω να χρησιμοποιήσω την διανομή αυτή.
η εγκατάσταση κολλάει σε Free BSD 5,Linux SuSE 7.3/8/8.1 Redhat 7.3/8
Το τσιπάκι που κάνει τη ζημιά στην εγκατάσταση είναι αυτό της ATI i320M καθώς
και της pcmcia.
Καμιά λύση;

Ευχαριστώ
--