keyboard trouble

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Tue Feb 4 10:57:01 EET 2003

----- Original Message -----
From: "Panayiotis Christodoulou" <pchristo73 at yahoo.gr>
>    Πρέπει να αλλάξης το «locale» από  σε el_GR ή
> el_GR.ISO-8859-7 Δεν γνωρίζω ποιός είναι ο σωστός τρόπος αλλαγής
> «locale» στην διανομή σου. Αν δεν γνωρίζης κι εσύ, τότε μπορείς να
> βάλης στα /etc/profile  και  /etc/bash.bashrc (ή κάπως έτσι) τις
> γραμμές:
>
> export LANG=el_GR
> export LC_CTYPE="el_GR"
> export LC_COLLATE=POSIX

>    Επίσης η γραμμή
> Option       "XkbLayout" "gr"
>
> καλό θα ήταν να γίνη
>
> Option       "XkbLayout" "el"
>

>    Γράψε μας αν πέτυχαν αυτά...

> [...]

thx!

Το άλλαξα στα /etc/profile.local  και  /etc/bash.bashrc.local (όπως πρότεινε
το SuSE) και έτρεξε μια χαρά! Δοκίμασα και το el_GR.ISO-8859-7 και αυτό δεν
είχε πρόβλημα. Το πιο ωραίο είναι, πως το @ στο el_GR at ISO-8859-7 το έβαλε το
yast2 του SuSE...
Το μόνο που έμεινε μετά ήταν να βάλω τα locale τελικά στο el_GR.UTF-8, και
έτσι εμφανίζει και τα ονόματα των αρχείων των NTFS και FAT32 partitions που
έχουν UTF-8 (και στο xterm, και στο KDE). Το Gnome δεν το χρησιμοποιώ και
έτσι δεν άλλαξα τίποτα εκεί.

Το Option       "XkbLayout" "el" δεν χρειάσθηκε, και μάλλον θα έβλαπτε.
Μάλιστα κάπου διάβασα πως αυτό πρέπει να είναι gr στο KDE.

Το άλλο κόλλημα που έχω τώρα με το ΟΟο είναι ο,τι η ορθογραφία τρέχει, αλλά
στα dialogues και στη πρόταση δεν δείχνει ελληνικά αλλά κάτι κουτάκια. Έψαξα
να βρω που αλλάζω τη γραμματοσειρά της εφαρμογής (όχι των κείμενων, αυτό το
κατάφερα), αλλά δεν το βρίσκω στα options.

Κώστας