ATI Radeon kai alla polla

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Feb 3 01:33:01 EET 2003

On Sat, Feb 01, 2003 at 05:51:49PM +0200, Tom Diamond wrote:
> Χαιρετώ,
>
> Μόλις έκανα μια μικρή αναβάθμιση στο συστηματάκι μου και από PIII το γύρισα σε
> Athlon XP. Οπότε γρήγορα γρήγορα προκύπτει το ερώτημα 1 :
> Δεν άλλαξα σκληρούς, χρειάζεται να ξαναεγκαταστήσω τη διανομή μου (SuSE 8.1 Pro)
> από την αρχή; Υποθέτω ότι αφοόυ είναι rpm based δεν θα υπάρχουν αλλαγές (με
> εξαίρεση τα προγράμματα που έκανα μόνος μου compile και ίσως είναι optimized για
> PIII - π.χ. mplayer)

  Όπως τα λες.

> [...]
> αλλά δεν μπορώ να ξεκινήσω τα Χ. Τα errors είναι (περίπου) :
> ---------------------
> [agp] unable to acquire AGP
> error "xf86_ENODEV"
> cannot init AGP
> ----------------------
> Από λίγο google search κατάλαβα ότι δεν μπορεί να φορτώσει το module "agpgart"
> (το οποίο δε φορτώνεται ούτε χειροκίνητα). Κάποιο πρόβλημα πρέπει να υπάρχει με
> τις Radeon και το nForce2 (το οποίο υλοποιεί η μητρική μου). Έχει ακούσει
> κανένας κάτι παραπάνω πάνω σε αυτόν τον τομέα; Υπάρχει κάποιο φως στον ορίζοντα;;;;;

  Το agpgart, που είναι απαραίτητο για πολλές σύγχρονες κάρτες
(υποστήριξη AGP), πρέπει να έχει υποστήριξη συγκεκριμένα για το
chipset της μητρικής σου, και καθότι το nForce2 είναι ακόμα καινούριο,
δεν πρέπει να υπάρχει κάτι τέτοιο. Βασικά, ούτε για το πρώτο nForce
δεν ξέρω αν υπάρχει. Πήγαινε από τη σελίδα της nVidia μπας και έχει
βγάλει τίποτα...

> Anyway, προς το παρόν έχει φορτώσει το default driver (που σημαίνει όχι 3d
> acceleration, μη λειτουργικός mplayer και άλλα πολλά). Το σημαντικότερο πρόβλημά
> είναι ο χαμηλός ρυθμός ανανέωσης. Αυτό πώς το αλλάζω;

  Default driver, τι εννοείς;

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr