kde3.1 και Fonts

V13 v13 at priest.com
Sat Feb 1 03:34:01 EET 2003

On Friday 31 January 2003 00:11, P. Christeas wrote:
> Στις Τετ 29 Ιαν 2003 2:48 πμ, ο/η V13 έγραψε:

> Έβαλα κι εγώ το kde 3.1
> Παρατήρησα οτι είναι αρκετά περίεργο με τα fonts του.
> Το σύστημά μου προέρχεται από αρκετές αναβαθμίσεις κλπ., οπότε στα font
> dirs επικρατεί χάος. (φαντάζομαι οτι συμβαίνει σε πολλούς αυτό, λόγω
> Ελληνικών κλπ.)
> Το kde αρνείται πεισματικά να διαβάσει αυτά τα directories. Το πρόβλημα
> είναι οτι τα:
> fonts.dir
> fonts.scale
> fonts.cache-1
> είναι ασύμβατα με αυτό.

to kde den asxoleitai me ta fonts.. des an h QT poy exeis xrisimopoiei Xft2 +
fontconfig h oxi. Ypotheto pos exeis X 4.2.99.x gia na exeis fontconfig... An
nai, tote des an to fontconfig blepei pragmatika ta fonts soy. (fc-cache -v
kai des ta noymera sta dirs)

> Προσοχή: οι mkfontdir, ttmkfdir κλπ. δεν παίζουν.
Err.. giati nomizo oti paizoyn ? Apla den exoyn sxesi me otidipote
xrisimopoiei fontconfig (Xft)..

<<V13>>