[Flame Bait] Re: [SOLVED+Mini HOWTO] Lyx και ελληνικά

Dimitris Kamenopoulos dkamenSpammersGetLost at otenet.gr
Sat Feb 1 00:52:01 EET 2003

On Friday 31 January 2003 08:48, Constantinos Antoniou wrote:

> Το kile δεν είναι το πρώην ktexmaker? Αν ναι (που νομίζω), τείνω να
> συμφωνήσω με τον fateswarm...

Είναι, αλλά έχει εξελιχθεί αρκετά. (Τουλάχιστον το dvi και το pdf και το ps
στο βγάζει αυτόματα). Προσωπικά το βρήκα αρκετά χρήσιμο όταν έπρεπε να
τελιώσω τη διπλωματική μου (δεν υπήρχε τότε το mini-howto του fateswarm για
το LyX :) και όχι ιδιαίτερα bloated. Βέβαια δεν έχει καμία σχέση με το LyX σε
δυνατότητες, να εξηγούμαστε.

--
"The porcupine with the sharpest quills gets stuck on a tree more
often."