Wireless Network

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Wed Dec 24 21:03:05 EET 2003

> Kalispera kai Hronia Polla se olous sas.
>
> Skeftomai gia peiramatikous skopous na ftiakso sto spiti ena
> wireless network,
> mia kai den eho asholithei me afto.
> Kata pasa pithanotita tha ithela na ehei emveleia giro sta 50 metra +
> Ti hardware pou kikloforei edo  proteinete apo tin peira sas?

Loipon an katalaba kala (dioti kati tetoio exo kanei kai ego)
thes na dosei prosbash internet asyrmatika.

Ego xrhsimopoio apokleistika 3COM me 802.11g embeleia 300m se anoixtous
xorous,
100m se xorous me liga empodia kai 60m mesa se ktiria (dokimasmena ayta).
Exo ena access point pou to exo riksei se karta diktyou pano sto
linuxaki kai 12 pc ston proto peribolo pou moirazomaste mia ADSL 1024.
Epeidh einai sta skaria kai kati filoi akoma pou einai se apostash 1km,
tha rikso ena Bridge-2-Bridge Access Point me analoges keraies gia na
syndeso to apomakrysmeno shmeio me emena kai apo ekei me ton ekso kosmo.

An eimaste sto idio mhkos kymatos steile mail prosopiko gia parapera
plhrofories oso mporo na se boithiso.

PS kanena client den exei pano tou linux kai ego den exo prolabei sto
forhto mou na dokimaso thn wireless card.

Filika
Vasiliou Spiros