Memory Test

marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Sun Dec 21 18:46:25 EET 2003

Χαιρετώ την λίσταΔοκίμασα το memory test που βρίσκεται στο SuSE 9.0 κατά το boot, και μου γυρνάει καμία 200 errors. Έχω Athlon 1600 xp+ ,με 2 ddr μνήμες, μία 256 ddr 266 Mhz και μία 512 Mb ddr 333. Επειδή η μητρική μου δεν υποστιρίζει 333, δουλεύουν και οι 2 ως 266. Έχω αυτή την σύνθεση εδώ και 10 μήνες, χωρίς κανένα κόλλημα, ούτε καν στα Winidows. Με τόσα errors, δεν θα έπρεπε το σύστημα να τα έχει παίξει? Έχω πράγματι πρόβλημα, η απλά το memtest δείχνει ότι θέλει?Ευχαριστώ και καλές γιορτές.Μάριος