Mandrake - Promise Sata Raid - Boot

Nektarios A. Kteniadakis nekten at linux.gr
Sat Dec 20 16:08:26 EET 2003

Χαιρετώ!

Σε μια μητρική ASUS A7V8X με SATA-RAID controller MBFastTrack376 της
Promise,
εγκατέστησα 2 σκληρούς SATA της WD. Επειδή ήθελα όμως να μεταφέρω
δεδομένα
από τον παλιό PATA δίσκο της Maxtor, ο τελευταίος θα αποσυνδεόταν από το
μηχανάκι
μετά την νέα εγκατάσταση στο RAID 1 που ήθελα να κάνω.
 Έτσι ξεκίνησα πανευτυχής την εγκατάσταση: Μέσα από το BIOS δηλώνω τους
δίσκους
ώς RAID 1 και αυτό με την σειρά του με ειδοποιεί ότι οι δίσκοι μου είναι
'Mirrored & Functional'.
Ξεκινώ την εγκατάσταση του Mandrake 9.2 και στo partitioning μου λέει
ότι ΔΕΝ έχω έναν hda
και ένα sda, αλλά έναν hda, έναν sda και έναν sdb!!! Να μην τα πολυλογώ,
μετά από αρκετό
 ψάξιμο ανακαλύπτω ότι ο συγκεκριμένος controller της Promise δεν κάνει
hardware RAID
 αλλά με τους drivers που δίνει η εταιρεία κάνει software RAID. Έτσι
προκειμένου να παιδεύομαι
 να ψάχνω drivers για το MDK (υπάρχουν για RH,Fedora,SUSE) κάνω τους
δίσκους LinuxRaid.
 Αυτό το οποίο δεν μπόρεσα να λύσω με κάποιο τρόπο είναι ότι δεν μπορώ
να βγάλω από το
μηχανάκι τον PATA σκληρό (hda) -πρέπει να βγεί- γιατί τότε δεν
boot-άρει.
 Δοκίμασα να κάνω εγκατάσταση τον lilo σε δισκέττα αλλά ενώ λειτουργεί
με τον hda
μόλις αυτός βγεί έχουμε τα ίδια :( .

Γνωρίζει κανείς πώς μπορεί να λυθεί αυτή η ιστορία;

Ευχαριστώ, Νεκτάριος