Soft- ATARAID (was RE: Booting Problem)

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Fri Dec 19 23:13:40 EET 2003

> Αν σε βολεύει να τα θεωρείς έτσι, αξιωματικά, τότε ας πούμε "έστω".
>
> Στον κόσμο όμως των υπολογιστών (και των επιστημών γενικότερα) τα
> πράγματα δεν είναι πάντοτε δεδομένα και βασισμένα σε αξιώματα.

Ειπα εγω οχι ολοι, οποτε οι υπολοιποι μπορει να τα θεωρησουν απλως δεδομενα.

> Ε, όχι, ένας οποιοσδήποτε SCSI controller δεν είναι καλύτερος από έναν
> επίσης οποιονδήποτε IDE controller. Πάντοτε εξαρτάται με τί έχουμε να
> κάνουμε, από το ποιά σκοπιά το βλέπουμε και ποιές παραμέτρους έχουμε
> λάβει υπόψιν μας.

Απο την αποψη οτι ενας SCSI ειναι παντα πιο γρηγορος απο εναν IDE sto
bus, στην ταχυτητα, στους δισκους κλπ κλπ.

> [...]
> specification ορίζεται ότι *ΠΡΕΠΕΙ* την επεξεργασία να την αναλαμβάνει
> ένα dedicated τσιπάκι, ενώ εσύ ουσιαστικά έχεις έναν
> "μπασταρδο"-controller, πώς ακριβώς το λαμβάνεις υπόψιν ? Το να
> περάσεις τον έλεγχο από τον controller στη CPU δεν είναι τόσο απλό όσο
> ακούγεται. Προϋποθέτει ότι το software που έχεις γράψει για να κάνει
> αυτή τη δουλειά είναι αρκετά ικανό να συναγωνιστεί την pure-hardware
> λύση. Αλλά ακόμα και το τέλειο software να έχεις, υπάρχει η παράμετρος
> του ότι έχεις καταργήσει μια μονάδα ελέγχου και τα έχεις φορτώσει στη

Να πω κατι? Η συζητηση αρχικα αρχισε για τον IDE-RAID controller της
Intel S845WD1-E. Ο controller και firmware εχει και δικο του BIOS και
το PDC20276 ειναι η CPU του controller. Αρα μιλαμε για εναν pure-hardware
IDE controller. Συμφωνει σε αυτο?

> Με την ίδια λογική, θα μπορούσες να θέσεις το ερώτημα γιατί να έχουμε
> κάρτες ήχου και κάρτες γραφικών ? Ας τα κάνει όλα μια υπερ-CPU και από
> εκεί και πέρα ας έχει η motherboard τα κατάλληλα extensions (π.χ. VGA
> out) για την επικοινωνία με το χρήστη. Ε, δεν πάει πάντοτε έτσι, όμως.

Εδω λεμε τα ιδια πραγματα με αλλα λογια :)

> E, δεν έχει γραφτεί ικανό software. Αυτό δεν τα εξηγεί όλα ?

Και εδω τα ιδια λεμε! Το θεμα ειναι, μηπως καποιος εχει αρχισει
να γραφει κατι τετοιο?

> Και πώς ξέρεις ότι συμβαίνει όντως έτσι και το hardware αναλαμβάνει τα
> υπόλοιπα και όχι ότι το software (driver) για τα Windows είναι πιθανόν
> αλλιώς υλοποιημένος ή απλά καλύτερος ? Ούτως ή άλλως τα windows δεν
> αποτελούν κριτήριο, δεν έχεις τον κώδικα, δεν μπορείς να ξέρεις τί
> παίζεται.

Τωρα εσυ με ποιους εισαι? Με εμας ή με τους αλλους? :)

> όχι, ποτέ κανείς δεν είπε ότι τα πράγματα είναι απλά. Στο 99% των
> περιπτώσεων είναι όντως περίπλοκα και δεν απλοποιούνται.

Ειναι ειναι απλα! Απο την αρχαια ελληνικη πραγματικοτητα (των κατασκευων)
μεχρι τα συγχρονα οικοδομηματα, η απλοτητα χαριζει αρμονια, ευκολια και
υλοποιηση ακομα και στα πιο δυσκολα προβληματα. Σου ειπα οτι ειμαι
μηχανικος?
(Ξερεις οι περισσοτεροι μηχανικοι απλοποιουν το συνθετο :)

Φιλικα
Βασιλειου Σπυρος