Ιδανικός φορητός για Linux

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Fri Dec 19 08:45:31 EET 2003

On Thursday 18 December 2003 20:32, Georgios Kylafas wrote:
> Χμμμ, ενδιαφέρον...
> Τι διανομή χρησιμοποιείς;Επίσης, αν έχεις τη διάθεση, μπορείς να
> στείλεις ένα σύνδεσμο με τα χαρακτηριστικά του φορητού και να μας πεις
> και πόσο περίπου κοστίζει; Γιώργος

Κατέβασα το Yellow Dog, 3.0.1. Εγκατέστησα μόνο τα απαραίτητα (πυρηνα,
glibc, compilers), και ύστερα όοοολα τα υπολοιπα φρέσκα sources και
compile. Το μηχάνημα που έχω είναι ένα PowerBook G4 στα 667, με 256
μνήμη, 15" TFT, 30GB hdd, 2x USB, 1x Firewire, Modem, 10/100 LAN, PCMCIA
Type II, SVideo  Out, DVI. Διαστάσεις χοντρικά 33x23x2,5, βάρος κάπου στα
2 κιλά. Από επιδόσεις, καμία σχέση με την ονομαστική του ταχύτητα
(PowerPC γαρ), στο KDE (3.1.4) συμπεριφέρεται τουλάχιστον σαν P4 2.0, ενώ
πετυχαίνει και σημαντικά καλύτερες επιδόσεις στα υποσυστήματα.
Παράδειγμα, σε 3 διαφορετικά Compaq που είχα (και ένα nx7000 που έχω
ακόμα), usb transfer σε usb flash disk, max speed περίπου 700ΚΒ/s. Στο
PowerBook, 940ΚΒ/s, με μέσο τα 900.  Το συγκεκριμένο μηχάνημα μπορείς να
το βρεις μεταχειρισμένο με περίπου 1200ε, ενώ για τιμές για τα καινούργια
μοντέλα, δες στο applestore.gr (Το 15,2" έχει μου φαίνεται 1999).

Δημήτρης

--
Repeat after me, we are all individuals.