Ιδανικός φορητός για Linux

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Thu Dec 18 13:23:48 EET 2003

Όσοι το σκέφτεστε για φορητό, αλλά σας προβληματίζει η συμβατότητα του
(συνήθως proprietary) hardware, rejoice! Έπεσε στα χέρια μου ένα Apple
PowerBook G4 (Από τη σειρά Titanium, όχι τα πιο καινούργια Aluminum), και
από τις πρώτες εντυπώσεις έχω μείνει με το στόμα ανοικτό. Δουλεύουν _τα
πάντα_!  Επιτέλους ένα φορητό που κλείνεις την οθόνη και δεν ρίχνεις
προσευχές για να πέσει σε sleep και να ξαναξυπνήσει! Δεν θα μπω σε
περισσότερες λεπτομέρειες (εκτός και αν υπάρχει περισσότερο ενδιαφέρον),
απλά θα πω το εξής: Highly Recommended!

Δημήτρης

--
Klingon software does not have bugs, only random features.