Κατασκευή μιας C, C++ ερμηνευμένης (interpreted) .

George Kourtis desoft at otenet.gr
Thu Dec 18 03:25:50 EET 2003

Εδώ και αρκετό καιρό θέλω να κατασκευάσω ( ή μάλλον να ορίσω τους
κανόνες κατασκευής) μιας γλώσσας προγραμματισμού.
Ως υποπροιόν αυτής της εργασίας, θα κατασκευαστεί και μια C, C++ που δεν
θα προ-μεταγλωτίζεται σε γλώσσα μηχανής, αλλά θα μπορεί να ερμηνεύεται.

Η δυνατότητα του "interpretation" που μεταφράζω ως "ερμηνεύεται" αλλάζει
την γλώσσα σε πολλά σημεία.

Για παράδειγμα:
Μπορεί κανείς σε C, ή C++ να φτιάξει μια συνάρτηση (function) που
δεδομένου ενός δείκτη σε μια δομή (structure) να τυπώνει τό όνομα κάθε
πεδίου και δίπλα την τιμή του πεδίου;

Η συνάρτηση να λειτουργεί για οποιαδήποτε δομή (υπάρχουσα ή μελλοντική).

Δεν νομίζω ότι αυτό είναι δυνατό σε μια προ-μεταγλωτιζόμενη C, C++.
Σε μια ερμηνευμένη C,C++ αυτό είναι δυνατό (και πολλά άλλα βέβαια).
Αυτό σημαίνει ότι μια ερμηνευμένη C,C++ έχει πολύ διαφορετικά
χαρακτηρηστικά από μια προ-μεταγλωτιζόμενη.

Ως τελικός σκοπός (μετά από κάποια χρόνια βέβαια), θα μπορούσε να τεθεί
αυτός του να τρέξει αυτή η C,C++ τον κώδικα του Linux σε ερμηνευμένη
λειτουργία.
Δηλαδή, ο κώδικας που θα τρέχει αυτή η έκδοση Linux, θα είναι ο
αυτούσιος πηγιαίος κώδικας (οπότε εκ των πραγμάτων θα είναι και
open-source).

Θεν θέλω να κουράσω άλλο, η ερώτησή μου είναι: υπάρχει κανείς στην λίστα
που να ενδιαφέρεται για τον σχεδιασμό, και παραγωγή γλωσσών
προγραμματισμού γενικά, και να θέλει να διαθέσει μισή ημέρα την εβδομάδα
για τα επόμενα 7 χρόνια.

Γιώργος Κούρτης