Linux kernel compiling

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Dec 16 23:49:45 EET 2003

Στις Τρι 16 Δεκ 2003 9:59 πμ, ο/η Papadopoulos Giannis έγραψε:
> Καλημέρα!
>
> Θέλω να μεταγλωττίσω νέο πυρήνα για το 2ο μηχάνημα... Επειδή όμως είναι
> κάπως παλιό και θα φάω τη ζωή μου, λέω να κάνω κάποιες εργασίες στο πιο
> γρήγορο μηχάνημα (δηλ. μέχρι πριν το modules_install)...
>
> θα παίξει, ή θα χαλάσω και την εγκατάσταση στο 1ο μηχάνημα (υπόψην, δεν
> θέλω τον πυρήνα στο 1ο να τον κάνω αναβάθμιση ακόμα)..
>
> tnx

Έχεις τουλάχιστον 2 επιλογές (αυτές που ξέρω κι εγώ..)
Έστω οτι  το "1" είναι το δυνατό μηχάνημα και το "2" το αδύναμο, αυτό που θές
να του περάσεις τον πυρήνα.
A.	Αν μπορείς να δείς από το "2" το /usr/src/linux του "1" με nfs και *να
έχεις τον ίδιο gcc στο "2" *
	1) Να κάνεις backup to .config του πυρήνα, ώστε να μη χαθούν οι ρυθμίσεις για
το μηχάνημα "1".
	2) να ρυθμίσεις τον πυρήνα (προτείνω make menuconfig) για το "2"
	3) να κάνεις  compile κλπ.
	4) να κάνεις από το "2" mount το /usr/src/linux του "1"
	5) από το "2" να κάνεις make install, make modules_install

Β. 	Αν το "2" δεν σηκώνει καθόλου gcc κλπ. ή είναι απομακρυσμένο σε σχέση με
το "1".
	1) κάνε backup το config.
	2) ρύθμισε τον πυρήνα για το "2"
	3) κάνε "make rpm" σαν root (δυστυχώς)
	Αυτό θα αντιγράψει το /usr/src/linux μέσα στο /usr/src/RPM/BUILD/..., και θα
φτιάξει ένα rpm στο /usr/src/RPM/RPM/i?86/kernel*.rpm . Μπορείς μετά απλά να
κάνεις rpm -i το rpm αυτό (που περιέχει binaries).