linux hd speed

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Dec 16 01:33:57 EET 2003

On Mon, Dec 15, 2003 at 11:43:07AM +0200, Antonis Sidiropoulos wrote:

> Kai ontws. Xwris DMA: 64 MB in 18.48 seconds = 3.46 MB/sec
> me DMA: 64 MB in  2.75 seconds =23.27 MB/sec

  Υποψιάζομαι ότι κι εσύ τον περιορίζεις τον δίσκο σου, μπορεί να πάει
πιο γρήγορα και τον καταπιέζεις με ATA33. Γι' αυτό βεβαιώσου ότι
κάθεται πάνω σε 80άρη καλώδιο IDE (αυτά που έχουν τα διπλάσια
καλωδιάκια από τα άλλα), βάλε και κανέναν 2.4.23 με τις κατάλληλες
επιλογές, και θα με θυμηθείς. ;^)

  Εκτός δηλαδή αν είναι το μηχάνημα αρχαίο σαν το δικό μου και δεν
πηγαίνει αυτό παραπάνω...

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."