apache & php ...yacks

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Mon Dec 15 17:15:39 EET 2003

On Mon, 15 Dec 2003, Alaios wrote:

> Kalispera sas prootho ena email pou eixa steilei prin 3 meres sti migrate.
> Dystyxos den  pira katatopistikes apantiseis, opote kai stelno se esas,
> elpizontai na tyxo se kati kalytero. Eyxaristo

 Den mporw na katalabw ti sxesh exei h migrate me to 8ema sou...

> Xairete … tis teleytaies meres exo xasei entelos ton ypno mou. :( Paradido
> mia ergasia sti sxoli kai eno imouna sxedon etoimos ola pane xalia. Ektos apo
> to disko pou sxedon einai kommatia ektos apo to oti ksafnika pethane o xfs
> kai den ksero giati tora den mporo na balo php ston apache mou.

<big snip of madness>

> Plz oti mporeite prepei na prolabo tin ergasia moy… plz :(

 Katarxas na sou pw oti sthn katastash pou exeis ftasei to systhma sou
(kai gia thn opoia eisai apokleistika ypey8ynos) den mporoume na se
boh8hsoume na to dior8wseis, mias kai einai se mia entelws agnwsth se emas
katastash (kai oxi, to na les oti sou pe8ane o xfs kai oti exeis dyo mysql
egkatesthmenes den boh8aei).

 Oi lyseis sou einai dyo. H prwth einai na akolou8hseis th symboulh tou
DjArt, na 3hlwseis ta panta kai na kaneis thn egkatastash olwn twn paketwn
me to xeri. 8a sou parei arketo xrono kai yparxei sobarh pi8anothta na mhn
ta katafereis. H deyterh lysh einai na kaneis ena backup to systhma sou,
na bgaleis to redhat 8 pou exeis kai na baleis fedora. 8a prose3eis na
egkatasthseis apache, mysql kai php. H mysql pou exei to fedora einai h 3
h opoia an den se kalyptei kai xreiazese oposdhpote kati pou yparxei mono
sthn 4, sou proteinw na baleis postgresql h opoia yparxei mesa sto fedora
kai kanei ola osa kanei h mysql 4 kai polla parapanw. To teliko apotelesma
8a einai na exeis ena plhrws leitourgiko systhma se ligotero apo mia wra.
Pernas kai th database sou apo mysql se postgres kai eisai teleios (kata
pasa pi8anothta ayto den 8a parei poly xrono).

> Axxxxxxx …..PC => Xeirotera kai apo tin mikri mou aderfi …..

 Pisteyw oti twra exeis katalabei oti to unix den prokeite na se empodizei
apo to na pyrobolhseis ton eayto sou sto podi, opote prepei na prosexeis
poio poly kai na mhn bazeis sto systhma sou oti rpm bre8ei sto dromo sou.

PS. btw, to na exeis hardware pou na leitourgei swsta 8a se glytwsei apo
polla basana... (sto disko sou anaferomai, symbouleyontas se na elen3eis
kai th mnhmh sou)