Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι In ternet Explorer!

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Fri Dec 12 22:20:05 EET 2003

When the date was Thursday 11 December 2003 16:47, DJ Art wrote:

> Κοινώς, δε νομίζω ότι π.χ. η Alpha Bank δε χρησιμοποιεί τα standards
> επειδή απλά δεν θέλει να τα ακολουθήσει ή επειδή τα αγνοεί ή επειδή τα
> "παίρνει" από την MS, αλλά επειδή οι ας πούμε developers επιλέξανε να
> μην ακολουθήσουν το W3C για κάποιους Χ συγκεκριμένους λόγους και αυτό
> πλέον είναι πάγια πολιτική τους.

Υπάρχει μία αντινομία στα παραπάνω: *ΔΕΝ* υπάρχουν λογικά επιχειρήματα που να
επιτρέπουν τη καταστρατήγηση των standards! Πόσο μάλλον να γίνει μία τέτοια
κίνηση πολιτική!
Το μόνο λογικοφανές επιχείρημα είναι "εγώ θέλω να φαίνεται έτσι κι αυτό δεν
γίνεται διαφορετικά". Και σε αυτό δεν μπορούμε να απαντήσουμε τίποτα.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.