news server program

basilis bts at the.forthnet.gr
Thu Dec 11 11:35:24 EET 2003

Hello linux-greek-users,

   Θέλω να στήσω στο debian box μου έναν news server. Όχι φυσικά κάτι
το commercial, απλά για τη χαρά της μάθησης και να εξυπηρετήσω καναδυό
φίλους από εξωτερικό.. ;-)

   Θα ήθελα το πρόγραμμα αυτό να χρησιμοποιεί για τα groups πολλαπλά
feeds (να είναι redundant ;-) ), να έχει ανθρωπινό documentation (για
να μπορέσω να το στήσω), να έχει τα λιγότερα δυνατά (ή ακόμα καλύτερα
κανένα)
security issues, να είναι free για προσωπική χρήση (ή εντελώς free
γενικώς) και να κυκλοφορεί σε deb format..

   Πολλά ζητάω; ;-) Με ένα apt-cache search βρήκα τα cnews, inn2 και
leafnode. Δεν έχω όμως ιδέα τι είναι τι, αν υπάρχει και άλλη
(προτιμότερη) εναλλακτική και φυσικά τι να επιλέξω..

   Κάντε τον κόπο και διαφωτήστε με.. ;-)

--
Best regards,
 basilis                          mailto:bts at the.forthnet.gr