Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Vassilis Bekiaris vb at hellenic-net.gr
Wed Dec 10 14:40:31 EET 2003

Νομίζω (αν συμφωνείτε όλοι) ότι πρέπει να οργανώσουμε τις ενέργειές μας
γύρω από δύο κατευθυντήριες γραμμές:

1. Ποιά είναι τα *πρότυπα *τα οποία πρέπει να ακολουθεί ο σχεδιαστής
ενός "μη-ρατσιστικού site"; Νομίζω ότι θα είναι χρήσιμη η αναφορά σε
οδηγίες για εφαρμογές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σε άλλες χώρες (πχ.
Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο), έχω κάνει μια έρευνα πρόσφατα και έχω
κάποιο υλικό. Δεν χρειάζεται να γράψουμε ολόκληρη έκθεση - τα
περισσότερα έχουν ήδη γραφτεί.
2. Συστηματική στυλίτευση των sites που έχουν "ρατσιστική" συμπεριφορά
και *τεκμηρίωση *των παραπόνων μας.
Τεκμηρίωση =
    *Ποιό είναι το site (πχ. http://www.e-oikonomia.gr/...)
    *Τι πρόβλημα υπάρχει στην πρόσβαση (πχ. έχει javascript menu για
πλοήγηση που δουλεύουν μόνο σε ΙΕ και δεν υπάρχει εναλλακτικός τρόπος
πλοήγησης)
    *Ποιά είναι η αιτία του προβλήματος (πχ. ασύμβατες εκδόσεις javascript)
    *Προτάσεις για επίλυση (πχ. προσθήκη εναλλακτικού τρόπου πλοήγησης κλπ)

Οι υπόλοιποι στη λίστα είστε μάλλον παλαιότεροι από εμένα και πιθανότατα
γνωρίζετε καλύτερες πρακτικές για το πώς μπορούμε να οργανωθούμε. Παρ'
όλα αυτά προτείνω να ορίσουμε (πάντα σε εθελοντική βάση - δεν εννοώ με
διαταγή! :-)) μεταξύ μας ένα-δύο άτομα που θα αναλάβουμε να
συγκεντρώσουμε παράπονα και υλικό για να προχωρήσουμε στη διατύπωση των
προτάσεών μας. Εγώ θα μπορούσα να αναλάβω κάτι τέτοιο.

Περιμένω τα σχόλιά σας!

Βασίλης Μπεκιάρης