Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Dec 10 13:23:28 EET 2003

Nikos Papagrigoriou wrote:
> Συμφωνώ απόλυτα. Επιπρόσθετα προτείνω η επιστολή διαμαρτυρίας να γίνει
> κοινοποίηση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Όλο και κάποιοι θα βρεθούν να
> προωθήσουν το θέμα.

Που θα μπορούσα άραγε να βρω μια λίστα με όλες τις ηλεκτρονικές
υπηρεσίες της ελληνικής κυβέρνησης;

Επίσης, πείτε μου την γνώμη σας για τα παρακάτω:

Ένα site θα πρέπει να έχει ΤΙ για να θεωρείτε συμβατό με τα πρότυπα; Ας
κάνουμε μια λίστα, που να λέει ότι το τάδε site έχει αυτό αλλά όχι αυτο,
κλπ:

1) Encoding: ISO8859-* ή Unicode.
2) Συμβατότητα με κάποιο από τα ορισμένα HTML Specifications. Κάτι που
έστω να περνάει από τον έλεγχο του validator(http://validator.w3.org/)
3) Άλλο;

- Γιάννης Στοΐλης