mozilla 1.5 under XFree 4.3 character encoding

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Wed Dec 10 04:02:44 EET 2003

On Wed, 10 Dec 2003, Cebiti Caneda wrote:

> Xrhsimopoiw mozilla 1.5 panw sta:
>
> Linux 2.4.23/XFree86 4.3
>
> Yparxei tropos na orisw to default character encoding na einai to iso8859-7
> wste na mhn xreiazetai KA8E fora pou blepw selida me greek xarakthres na
> allazw manually apo to menu (view->character coding-> Greek ISO8859-7) to
> encoding ?

 Edit -> Preferences -> Navigator -> Languages -> Default Character Coding

an kai ayto paizei rolo mono stis poly liges selides pou de dhlwnoun
ka8olou character coding, opote me mperdeyei ligaki to oti esy xreiazese
KA8E fora na alla3eis to encoding...

PS. antistoixes ry8miseis yparxoun kai gia to mailer sto:
 Mail & Newsgroups -> Composition kai Message Display