Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Vassilis Bekiaris vb at hellenic-net.gr
Tue Dec 9 19:02:45 EET 2003

Το θέμα των ιστοχώρων με "άποψη" για τον browser του χρήστη με έχει
ταλαιπωρήσει αρκετές φορές. Σε κάποια sites που κοίταξα λίγο καλύτερα
την αιτία που δεν μπορούσα να τα δω χωρις ΙΕ (Alpha Bank, συγκεκριμένα
sites του Υπουργείου Οικονομικών πχ
http://www.e-oikonomia.gr/allframes.htm) διαπίστωσα με λύπη μου ότι κατά
99% φταίει ο προγραμματιστής/σχεδιαστής που τα έφτιαξε να παίζουν μόνο
με τη Javascript/DOM του ΙΕ (σημειωτέον ότι IE & Netscape Navigator
συμβαδίζανε μέχρι την έκδοση 4.7 του Navigator, εξ' ου και η Alpha λέει
ότι χρειάζεται Navigator *4.7*). Είναι γελοίο το ότι ο σχεδιαστής ενός
site με τιμωρεί γιατί θεώρησε ότι τα μενού του πρέπει να κάνουν fade in
- οπότε αν δεν έχεις ΙΕ να δεις το fade in να μην δεις τίποτα!

Παραπονέθηκα στην Alpha και πήρα την ίδια απάντηση με εσάς, παραπονέθηκα
και στο Υπουργείο Οικονομικών - καμία απάντηση! Και, άντε πες η Alpha
ιδιωτικός οργανισμός είναι, θα μπορούσε (δεν λέω ότι θα έπρεπε αλλα θα
μπορούσε) να κάνει του κεφαλιού της. Το Υπουργείο Οικονομικών, όμως;
Γιατί να μπορούν μόνο οι Έλληνες με ΙΕ να κάνουν τη Συγκεντρωτική
Προμηθευτών - Πελατών ηλεκτρονικά; Οι υπόλοιποι δεν είμαστε πολίτες
αυτού του κράτους;

Πιστεύω ότι θα πρέπει κάποτε να προβούμε σε οργανωμένη διαμαρτυρία:
Ανοιχτή επιστολή; Μαζική αποστολή email παραπόνων; Δεν ξέρω ποια μέθοδος
είναι πιο δόκιμη - είμαι αρκετά αγανακτισμένος και έτοιμος να συμμετάσχω
πάντως!

Βασίλης Μπεκιάρης