Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Tue Dec 9 18:26:13 EET 2003

At Tue, 9 Dec 2003 09:29:15 -0500,
Alexandros Papadopoulos wrote:

> Πωωπω, ελλεεινή δικαιολογία... απαιτούν να χρησιμοποιήσεις τον πιο
> τρύπιο browser που υπάρχει, και δεν αφήνουν το Mozilla. Ο μόνος λόγος
> που μπορώ να σκεφτώ, είναι αν κάνουν push κανένα ActiveX component,
> αλλά δε νομίζω να κάνουν τόσο προηγμένα κόλπα.
>
> Ίσως ένα ανοιχτό γράμμα από τον HELLUG με υπογραφές θα βοηθούσε; Κάτι
> τέτοιο θα είχε το πλεονέκτημα ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για
> οποιοδήποτε παρόμοιο ρατσιστικό site.
>
> -A

Το πρόβλημα που συζητιέται εδώ πιστεύω ότι είναι αρκετά σοβαρό. Η
ρίζα του κακού ξεκινά από το γεγονός ότι κατά τον σχεδιασμό διάφορων
web εφαρμογών δεν λαμβάνονται καθόλου υπόψη τα πρότυπα (!) αλλά
πρόχειρα φροντίζουν να παίζει με IE και ίσως συγκεκριμένη έκδοση
αυτού. Νομίζω ότι είναι λάθος να προσπαθούμε να ξεγελάσουμε τις web
εφαρμογές αλλάζοντας ρυθμίσεις στους browser μας. Θα πρέπει η
αντίδρασή μας να είναι πιο οργανωμένη με μια επιστολή ίσως που να
εξηγεί ότι υπάρχουν πρότυπα που πρέπει να ακολουθούνται από όλους για
την ομαλή πρόσβαση όλων των χρηστών. Ακόμα καλύτερα βέβαια είναι να
δείξουμε με νούμερα ότι οι χρήστες άλλων λειτουργικών και ειδικά του
Linux δεν είναι ευκαταφρόνητο μέγεθος. Τέλος θα ήταν καλό να
δυσφημίζονται sites που δεν ακολουθούν τα πρότυπα. Όσο μεγαλύτερη
έκταση πάρει αυτή η δυσφήμιση τόσο πιο γρήγορα θα αλλάξουν οι
προβληματικές εφαρμογές.