Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Stelios Asmargianakis admin at climbincrete.com
Tue Dec 9 16:26:08 EET 2003

Πήγαινε στο browser identification - κάνε κλικ στο new
και βάλε τα παρακάτω

When connecting to the following site:
www.alpha.gr

Use the following identity:
Mozilla/4.0 (Compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)

Alias (description)
Internet Explorer 6.0 on Windows XP

Με αυτά παίζει κανονικά σε SuSE 9 / Konqueror
Έχω κάνει και συναλλαγές.

Την καλησπέρα μου