Ο Mozilla προσποιείται ότι είναι Internet Explorer!

Nikos Papagrigoriou papagr-lists at freemail.gr
Tue Dec 9 15:32:09 EET 2003

Πρόσφατα κάποιος μου παραπονέθηκε ότι ο Mozilla, που του σύστησα να
χρησιμοποιεί αντί του Internet Explorer, δεν δούλευε στο site της Alpha
Bank. Βέβαια του εξήγησα ότι δεν φταίει ο Mozilla αλλά δεν ξέρω αν με
κατάλαβε τελικά.

Μετά από ψάξιμο βρήκα μία μπάρα για τον Mozilla, με την οποία μπορεί
κανείς να αλλάζει με εύκολο τρόπο την παράμετρο:
"general.useragent.override"
έτσι ώστε να "ξεγελάει" τα site που απαγορεύουν τη χρήση Mozilla.
Η διεύθυνση είναι:
http://prefbar.mozdev.org/

Με τον τρόπο αυτό μπήκα στο site της microsoft και ενώ στην αρχή
παραπονέθηκε ότι δεν χρησιμοποιώ συμβατό browser, μετά την ρύθμιση του
Mozilla ως IE 6.0 δεν υπήρχε πρόβλημα.

Παρόλα αυτά το site της Alpa Bank (www.alpha.gr) συνεχίζει να
διαμαρτύρεται ότι δεν υποστηρίζεται ο browser. Προφανώς χρησιμοποιεί
άλλο τρόπο για να εντοπίζει το είδος του Browser.

Έχει βρει κανείς τρόπο να παρακάμψει τον περιορισμό της Alpha Bank?