Spamassasin + Fetchmail mail delivery delay.

Dimitris Papadiotis dimitrip at franco.gr
Tue Dec 9 12:31:44 EET 2003

Κοίταξε στο sendmail.mc από το ποίο δημιουργείς το sendmail.cf τι χρόνους
έχεις ορίσεις όταν δηλώνεις το spamassassin. Θα πρέπει να δεις κάτι σαν το
παρακάτω:

INPUT_MAIL_FILTER(`myspamfilter', `S=local:/var/run/mperl.sock, F=T,
T=S:1m;R:1m')dnl

Ίσως έχεις ορίσει μεγάλους χρόνους στην παραπάνω γραμμή.

Regards,
Dimitris