Spamassasin + Fetchmail mail delivery delay.

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Tue Dec 9 11:41:21 EET 2003

Kalimera,
Eho stisei sto spiti ena sendmail server mazi me fetchmail gia to downloading
kai spamassasin gia ta spams kai amavis + antivir gia virus checking.
To olo sistima leitourgei kaoninika alla parakoloutho mia megali kathisterisi
oson afora to downloading ton mails meso to fetchmail.
Analitika o hronos pou hreiazetai na katevasei ena mail apo ton pop logariasmo
eos otou to paradosei sto antistoiho mailbox gia to opoio proorizetai einai
giro sto 1 lepto anejartitos megethous minimatos.
To fetchmail me to sendmail kai to amavis  ta eho se leitourgia konta 1 hrono
tora.
To spamassasin ena mina. Prin stiso to spamassasin ta mail katevainan kanonika
horis kathisterisi. To teleftaio kairo epeidi ta spams eihan mia afksisi tou
1000% evala dokimastika to spamassasin. San programma leitourgei ekseretika
kala ( Se treis analitikes metriseis pou ekana eida oti epi sinolou 200
vevaiomenon spam, molis 4 kataferan na perasoun)! Alla omos to kostos mou
afksanetai dramatika etsi mia kai eho tin klassiki 56ara grammi.
Einai fisiologiko na kathisterei to fetch ton e-mail toso me spamassasin i
iparhei i pithanotita lathos sto configuration?

Filika
Nikos Ladis