DSL kai Masquerade problima

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Tue Dec 9 00:50:49 EET 2003

Fili mou. Exw ena arketa "koufo" problima sthn prospa8ia mou na bgalw
ton forito mou ypologisth (eite otan trexei windows eite otan trexei
linux asxeto) sto Internet meso tou 8iriou.

To problima emfanizete mono otan sindew ton sta8ero ypologisth me DSL.
Se ISDN sindesh ola douleboun melh gala.

As perasw sta stixeia mpas kai mporeite na katalabete th paizei edw h
toulaxiston pws prepei na kini8w gia na to psajw.

Exoume ena DSL modem sindemeno sthn eth1 karta diktiou tou 8iriou. H
sindesh einai Tellas. To protokolo pou akolou8ite einai pppoE.

Thn eth0 thn  exw se ena 10ari hubaki pou epano tou bazw to forito (to
hubaki to exw giati 8elw na pros8esw kaaaaapote kai alla PC).

Yparxei kai mia siriakh sindesh me to netmod kai sindromh forthnet.

Otan sindeome me thn forthnet to forito blepei ta panta kanonika kai me
ton nomo. Ayto bebeos afou prota trejw to scriptaki tou firewall pou
kanei oti grafei to mini-howto gia masquerade syn tou oti mplokarei
kapies portes sigkekrimenes (profanos oxi h 80 etsi ?) 8-)

Molis apenergopoihsw thn ISDN kai balw thn DSL to skiniko alazei.

H sindesh pali ginete meso tou ppp0 ka8oti exoume pppoE sindesh. Alla.

Mporw na dw apo ton forito ypologisth to site ths Tellas as poume. Kai
to Linux.gr mporw na dw. Alla an kanw pws paw sto debian.org ? Pernw
jerete th. Timeout meta apo polhn wra. (Den pistebw na pige allou to
mialo sas) 8-). To idio kai an paw as poume na mpw sto site tis
forthnet... Eno me to www.windowsupdate.com. Edw an 8elei isos na me
afisei na mpw. An pali den 8elei. Den prokite.

Apo to 8irio ola pigenoune kanonikotata.

Na simiosw oti. traceroute pros www.debian.org stamata kai bgazei
timeoute akribos prin dosei ton telefteo server. Traceroute pros
www.linux.gr stamata 3-4 prin se sxesh me ta traceroute pou kanw
taytoxrona apo to 8irio.

Mporei kaneis na bgalei kamia akrh sxetika me to th mporei na fteei kai
isos na dosei kamia boh8ia sxetika me to th na psajw kai pws ?

H route (isos boh8isei ayto ligo) dinei

Kernel IP routing table
Destination     Gateway         Genmask         Flags Metric Ref    Use
Iface
62.169.255.68   *               255.255.255.255 UH    0      0        0 ppp0
192.168.1.0     *               255.255.255.0   U     0      0        0 eth1
192.168.0.0     *               255.255.255.0   U     0      0        0 eth0
default         62.169.255.68   0.0.0.0         UG    0      0        0 ppp0

to eth0 einai 192.168.0.1 to forito 192.168.0.2 (pernei ip apo DHCP)
Sto 8irio trexei DNS server opou kai rwtaei to forito gia na ma8ei tis
diey8inseis.

Thn eth1 thn ebala twra teleytea 192.168.1.0 alla otan meta apo to
teleyteo reboot (otan thn ebala) ekana sindesh me DSL den eixe kamia ip.
~ Shn diadromh palepsa na ths dosw thn ip tou ppp0 alla distixos tipota.

Eyxaristw ek twn proterwn.

Sidhropoulos A8anasios
msx