Aporia peri kernel modules apo to kernel org kai diaforon distro

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Mon Dec 8 13:19:24 EET 2003

Geia xara se olous / oles.

Apo tin Paraskeyi mexri kai simera exo mia peripeteia pou an mi ti allo
einai na travaei kaneis ta malia tou.

Exo 2 HP servers proliant me ton HP smartarray 5i epano tous.

Kano boot loipon, orizo ta disk arrays ston controller kai pao na kano
boot apo ena LFS CDROM pou exo gia tis na stino tous servers.

Ola kala mexri stigmis. Pao na kano modprobe cciss gia na "do" ton
controller kai mou petaei oti den mporei na parei to interrupt 239 kai
fysika opos katalavainete oso eidate eseis to module na doulevei allo
toso to eida ki ego.

Pairno loipon to proto CD apo to mantrake 9.1 kai kano boot apo ekei.
Ekei otan eftase ston installer tis mandrake, me alt+ctrl+f2 pigaino sto
tty2 kai dino modprobe cciss kai os dia mageias doulepse. Leo apo mesa
mou ti sto kalo symvainei ? Den mporei ego kati stravo tha ekana sto CD
mou kai den tha paizei.

Vlepo episis kai diafora sti version tou module pou fortone to mandrake.
To module sto LFS itan version 2.4.47 eno tou mandrake itan 2.4.42. Leo
e an einai i kainouria version na mi paizei ti sto kalo, tha valo ayti
tou mandrake na paiksei. Etsi loipon kano copy to cciss.c apo to
mandrake kernel source directory se ena allo mixanima pou eixa gia na
kano peiramata. Ekei loipon kano compile ton kernoula kai ta mods tou
kai otan tou dino make modules_install mou vgazei oti tou leipei to
ungrok_parttitions symbol!!!!
Kai kanontas ena edit ta dyo cciss C sources vlepo oti i diafora tous
einai sto oti to paliotero kali tin ungrok_partitions prin tin
grok_partitions.
Tin kano comment kai kano ksana mia prospatheia. Pernaei men to compile
alla omso otan erxetai i seira tou modprobe pali ta idia akoma kai me to
module pou me kernel apo mandrake doulevei.

Mporei mipos na mou eksigisei kapoios ti synvainei ??