Ελληνικοί υπότιτλοι σε DVD...

ancalagon ancalagon_lists at freemail.gr
Fri Dec 5 00:20:41 EET 2003

manolis wrote:
> mipos exei  sxesi me to overlay tis kartas grafikon?Einai aparaitito na iparxei gia na tipothoun oi ipotitloi...pia karta grafikon exeis? driver?pio output driver xrisimopoieis sto mplayer?
>
> Στις Πεμ 04 Δεκ 2003 15:46, ο/η Giannis Stoilis έγραψε:>> OK, θα το δοκιμάσω σπίτι το βράδυ. Αν είναι όμως όπως τα λές, γιατί το> xine έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά;>> - Γιάννης Στοΐλης

prepei na exei giati me to exis

mplayer -alang en -slang el -vo x11 blepo ypotitlous
eno me to mplayer etc -vo gl h gl2 den blepo.

Episis to font paketo kala ekanes kai to katebases giati borei men na
min exei simasia gia tous ypotitlous apo dvd alla exei gia ena soro alla
pragmata. Opos idi sou eipan dokimase me diafora vo. FYI to -vo svga