ADSL connection

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Thu Dec 4 22:28:12 EET 2003

Χαιρετε προς ολους,

Εχω κανει αιτηση για ADSL στον ΟΤΕ και οσο περιμενω για
την ενεργοποιηση θελω να ρωτησω ολους καποια πραγματακια.

Καταρχην τι εξοπλισμο εχετε? Εγω εχω το Intracom JetStream 500i (στην
επαρχια δυσκολα βρισκεις αλλα)

Επειτα σε mode το λειτουργειτε? (PPPoA, PPPoE, Bridge, κατι αλλο??)
Oποιος εχει την καλοσυνη να γραψει κατι τι configuration εχει.
Επισης αν καποιος εχει static ΙΡ ποσα εχει παρει απο αυτα?

Τι συνδεση χρησιμοποιειται? (USB, ethernet)
Παλι εδω σχετικα με το configuration.

Απο την πλευρα μου σας λεω οτι θελω να εχω static ΙΡ,
να δουλεψω με την Εthernet συνδεση, και φυσικα να συνδεσω
το Linuxaki μου πισω απο ολα αυτα με Web, mail & DNS.

Σκεφτομαι για Forthnet συνδρομη αλλα ακουω και αλλες προτασεις.
Mην ξεχνατε οτι ειμαι στην Επαρχια και οπως ειναι γνωστο
δεν ισχυει οτι και στις μεγαλες πολεις.

Ευχαριστω
Βασιλειου Σπυρος