Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Dec 4 15:00:27 EET 2003

On Wed, Dec 03, 2003 at 07:10:27PM +0200, Apollon Koutlides wrote:

> Αυτό που -φυσιολογικά- θα έπρεπε να αναζητούμε είναι μία συμπεριφορά
> για τα ελληνικά αντίστοιχη με αυτή για τους λατινικούς χαρακτήρες.
> Αυτή είναι η εξής: Case-Insensitive, με προτεραιότητα στα exact
> matches. Αυτό λύνει τα προβλήματα όλων, νομίζω - ή όχι;

  Βεβαίως. Το θέμα είναι όμως ότι, αν έχεις απλά case-insensitivity, ε
δεν κάνεις τίποτα, αφού τα πεζά ελληνικά είναι συνήθως τονούμενα και
τα κεφαλαία ελληνικά συνήθως άτονα. Επίσης, τα πεζά γράφονται με
τελικό σίγμα ενώ τα κεφαλαία όχι. Οπότε, αν δεν ενοποιείς τα τονισμένα
και τα άτονα (καθώς και τα δύο σίγμα), το case-insensitivity είναι
ουσιαστικά άχρηστο, και καταλήγεις να χρειάζεται να ψάξεις για
κεφαλαία και μικρά ξεχωριστά για να κάνεις τη δουλειά σου.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+306976604701