Cardbus firewire card για Linux;

marmango marmango at softhome.net
Wed Dec 3 10:43:01 EET 2003

Dimitris Stasinopoulos wrote:
> Παίδες χαιρετώ()
>
> έχεις χρησιμοποιήσει κανείς σας cardbus καρτούλα με 6πινες θύρες Firewire?
> Ο φορητός μου έχει 4πινη, αλλά πολλοί δίσκοι/συσκευές δεν δουλεύουν ή
> θέλουν εξωτερικό τροφοδοτικό για να δουλέψουν. Το Πλαίσιο έχει 2
> διαφορετικές, μία της Adaptec και μία της Sunix, έχει δουλέψει κανείς με
> αυτές; Ευχαριστώ προκαταβολικά,
>
> Δημήτρης
>
> --
> Frustration overflow.
> (A)bort, (R)etry, (T)ake down entire building?

Έχω μια Sunix USB2 (pcmcia) από το Πλαίσιο, και την χρησιμοποιώ με έναν
εξωτερικό σκληρό 2.5", αλλά με επιπλέον τροφοδοσία στο κουτί του σκληρού
από την θύρα PS2 (του mouse). Υπ` όψιν ότι και η ίδια η κάρτα cardbus
έχει υποδοχή για βύσμα για επιπλέον τροφοδοσία, αλλά δεν έχει χρειαστεί.
:-)
Άγγελος.
(Υποθέτω ότι και οι Firewire έτσι θα είναι...)