Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Mon Dec 1 22:41:26 EET 2003

Στις Δευ 01 Δεκ 2003 20:04, ο Giannis Stoilis έγραψε:

> Ωραία λοιπον, ίσως να μην είμαι και το καταλληλότερο άτομο να εκφέρω
> γνώμη για τα αρχαία ελληνικά. Ας μιλήσουν και οι υπόλοιποι...
>
> - Γιάννης Στοΐλης

   Αν οι αλλαγές που προτείνονται δεν θα επιτρέπουν στους Έλληνες ή και
ξένους χρήστες τού Ίντερνετ να κάνουν αναζήτησι μέσω της *ελληνικής*
σελίδας τού «Google» σε άλλες μορφές τής *ελληνικής* παρά μόνο σε μία,
τότε αυτό προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο.

   Επίσης πρέπει να σημειώσω ότι η αναζήτησι με πολυτονικό σύστημα αφορά
και άλλα κείμενα εκτός των αρχαίων, αν και τα τελευταία είναι φυσικά τα
σημαντικότερα στην συγκεκριμένη περίπτωσι.

   Τέλος, πιστεύω ότι είσαι κατάλληλος να εκφέρης γνώμη για τα αρχαία
ελληνικά αφού είσαι Έλληνας. Απλώς, ίσως, δεν θεωρείς ιδιαίτερα
σημαντικό για τους Έλληνες να κάνουν αναζητήσεις σε αυτήν την μορφή τής
γλώσσας τους.

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr