Αναζήτηση στα Ελληνικά: Google

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Dec 1 15:35:15 EET 2003

Kostas Boukouvalas wrote:
> Αναρωτιέμαι, πάντως, τι θα γινόταν σε περίπτωση που κάποιος ήθελε να
> ψάξει με το Google ελληνικές λέξεις σε site που περιλαμβάνει χαρακτήρες
> από πολυτονικό σύστημα! Δε γνωρίζω όμως αν τέτοιοι
> χαρακτήρες υποστηρίζονται στο html format. Διότι αν γίνεται σίγουρα
> κάποιοι ίσως να θέλουν να το χρησιμοποιήσουν. Π.χ. Καθηγητές και
> καθηγήτριες αρχαίων ελληνικών και άλλοι που αρέσκονται να γράφουν στην
> αρχαία Ελληνική ή την καθαρεύουσα.

Πολύ καλό ερώτημα.

Δυστηχώς, αν το google δεν μας δώσει την δυνατότητα αναζήτησης με
επιλογή, τότε μάλλον μαζί με τα ξερά, θα καούν και τα χλωρά...

Προσπαθούμε να βελτιώσουμε την ελληνική αναζήτηση. Αν αυτό το κάνουμε με
τίμημα την απώλεια συγκεκριμένης αναζήτησης σε πολυτονικά, εγώ είμαι
υπέρ. Θα κερδίσουμε περισσότερα από όσα θα χάσουμε...

Οι υπόλοιποι τι λέτε;

- Γιάννης Στοΐλης