[SOLVED]Re: Linux router/bridge + firewall

Antonis Sidiropoulos asidirop at csd.auth.gr
Fri Aug 22 18:52:59 EEST 2003

Ontws to bridge htan h moni lysi.
BTW brika 2 selidoules pou perigrafane akribws ti prepei na ginei:

http://www.linuxgazette.com/issue76/whitmarsh.html
http://www.faqs.org/docs/Linux-HOWTO/Ethernet-Bridge-netfilter-HOWTO.html

Auto pou me pedepse omws einai, oti enw anaferetai oti gia na
brei to bridge tin topologia tou diktyoy xreiazetai peripou 30 deuterolepta,
telikws stin diki mou periptwsi apaitouse 5 lepta.
Etsi, enw to eixa kanei configure swsta, eblepa oti
den douleue (mesa se 1-2 lepta) kai pisteua oti kati paei straba.
Tyxaia to afisa kapoia stigmh arketi wra energo kai doulepse mia xara. :-)

A.