(e)fax?

Nikos Galanis ngalanis at chemistry.uoc.gr
Fri Aug 15 02:30:52 EEST 2003

Μόνος μου ρωτάω, μόνος μου απαντάω.... -:) !
Τελικά το πρόβλημα ήταν ότι το modem μου (Micronet 3000....), πρέπει να περιμένει για dial tone προτού κάνει την κλήση! Άρα έπρεπε με κάποιο τρόπο να το καταλάβει αυτό και το scriptάκι /usr/bin/fax!Αυτό έγινε διαβάζοντας το manual του efax και «διορθώνοντας» το script στην γραμμή που ορίζει την μεταβλητή EFAX.Από:EFAX=/usr/bin/efaxσεEFAX="/usr/bin/efax -jX3"
το -j είναι για να στείλει μια εντολή στο modem μετά που το modem μπαίνει στην fax mode και το "Χ3" είναι για το dial tone!
Φαντάζομαι πως εάν κάποιος αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. δηλαδή το modem απαιτεί dial tone, τότε δεν έχει παρά να κάνει τα παραπάνω!
Ουφ...! Αυτά!Επιτέλους μπορώ και στέλνω και παίρνω faxes και με το linux!!!
Νίκος Γ.