Internet hotspot sthn Kefalonia...

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Thu Aug 14 15:02:25 EEST 2003

On Thu, Aug 14, 2003 at 01:40:02PM +0300, Tom Diamond wrote:
> Τώρα, μετά το σεισμό;;; No, no, no ...

Ξέρεις εσύ πολλά μέρη στην Ευρώπη που έχουν καλύτερη αντισεισμική προστασία
από την Κεφαλονιά δηλαδή; Ή μήπως βάζουμε άδικα 3πλάσιο σίδηρο στις οικοδομές
σε σχέση με την Αθήνα και πολλαπλάσιο σε σχέση με κατοικίες στο εξωτερικό;
Οι πολιτικοί μηχανικοί που επισκέπτονται το νησί δεν το αφήνουν ασχολίαστο.

Εάν γινόταν σεισμός της τάξης των 7R κάτω από τα πόδια μου, τουλάχιστον
εγώ θα προτιμούσα να είμαι στην Κεφαλονιά και μάλιστα μάλλον μέσα στο σπίτι.

Ο νοών, νοείτω!

Μέχρι τον επόμενο μεγάλο σεισμό, fingers crossed!

Με την ευκαιρία:
http://orfeus.gein.noa.gr (ποιος είπε ότι δεν έχω και μια 'σεισμολογική φλέβα'?)