Windozexp se vfat partition

Nikos_Apostolakis nea at math.ucr.edu
Wed Aug 6 17:45:25 EEST 2003

Αγόρασα πρόσφατα ένα καινούριο λαπτοπ και το' χω κάνει dual
boot, παράθυρα και Debian (ήθελα να ξεφορτωθώ τα παράθυρα αλλά
ας όψεται η κόρη μου που θέλει να παίζει παιχνίδια). Εν πάσει
περιπτώσει διαμέρισα το σκληρό δίσκο σε δυο μέρη (partitions)
ένα ext2 και ένα vfat, διαγράφοντας φυσικά την αρχική
εγκατάσταση των παραθύρων και μετά εγκατέστησα το Debian στην
πρώτη και winxp στην δεύτερη *χωρίς να αλλάξω το fs από vfat σε
ntfs* και τα παράθυρα φαίνεται να δουλεύουν μια χαρά (αν μπορεί
κανείς να πει κάτι τέτοιο για τα παράθυρα ;) ). Έτσι έχω rw
πρόσβαση στο μέρος που έχει το winxp χωρίς να χρειαστεί να
πειράξω τίποτα.

Είναι αυτή μια λύση στο πρόβλημα που υπάρχει με rw πρόσβαση σε
ntfs partition ή μήπως μου διαφεύγει κάτι;