backup

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Sat Aug 2 18:38:11 EEST 2003

On Saturday 26 July 2003 11:10, Alexandros Papadopoulos wrote:
> Λοιπόν, σχετικά με τις ιδέες που προσφέρθηκαν:
<snip>
<snip>
> Αυτή η λύση φαίνεται να πλησιάζει περισσότερο την ιδέα μου. Εφόσον όλες οι
> εντολές χρησιμοποιούν stin, δεν γράφεται τίποτα σημαντικό στον τοπικό
> δίσκο, έτσι;

Έτσι, αλλά υπάρχουν μερικά άλλα προβλήματα:

- Αν έχουμε πχ 500MB data σε ένα partition 160GB, το dd πάει και διαβάζει
ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον δίσκο. Αυτό παίρνει πολύ χρόνο, και δημιουργεί backup files πολύ
μεγαλύτερα από τον χώρο που πιάνουν τα δεδομένα ασυμπίεστα (γιατί αυτό;
Νόμιζα πως το compression ratio 159GB μηδενικών είναι ~100%)

- Στο restore μου έκανε κάτι περίεργα... Η εντολή ήταν κάτι του στυλ
ssh user at backup_server "cat hda.bz2" | bunzip2 - | dd of=/dev/hda
...ενώ είχα κάνει boot με KNOPPIX.

Προσπάθησα να κάνω restore σε ένα άλλο μηχάνημα που είχα, με διαφορετικό disk
structure (partitions, geometry κτλ) και... δεν δούλεψε. Το αποτέλεσμα ήταν
corrupted filesystem που ήθελε fsck. Κάποια αρχεία/directories τα είδα να
έρχονται κανονικά πάντως... Η κρυφή μου ελπίδα ήταν ότι θα δούλευε όπως το
ghost, εφόσον είχε αποκλειστικό, raw access στο /dev/hda θα μπορούσε να κάνει
overwrite partitions και boot sector (αυτό δεν το κάνει το ghost) κτλ.

Γίνεται αυτό; Έχοντας ένα dd image του /dev/hda να το πετάξω πάνω σε κάποιο
άλλο δίσκο; Δεν περιμένω να δουλεύει μετά το σύστημα (devices κτλ), τα user
data με ενδιαφέρουν να μεταφερθούν.

ΤΙΑ

-Α
--
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265