Visual Basic.

DJ Art djart at linux.gr
Thu Apr 24 10:53:01 EEST 2003

On Thursday 24 April 2003 05:57, Michael Iatrou wrote:

> Καταλαβαίνω να αντιπροτείνει κάποιος Java, php, kylix, ακόμα και
> {python|Tcl}/Tk, αλλά C αντί για VB μου φαίνεται άτοπο, ΙΜΗΟ δεν
> καλύπτει τις ίδιες ανάγκες.

Δεν αντιπρότεινα. Βασικά, δεν υπάρχει πουθενά γλώσσα που να μπορεί
κανείς να την αντιπροτείνει αντί της VB (για να καλύψει "ανάγκες").

Το μόνο που μπορείς να κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις είναι "αλλαγή
πλεύσης" και άνοιγμα σε έναν "εντελώς διαφορετικό κόσμο". Αυτό πρότεινα
εγώ.

Τώρα ας μην σχολιάσω το ότι θεωρείς αντιπρόταση την PHP έναντι της
Visual Basic γιατί θα αρχίσουνε να τρίζουνε τα κόκκαλά της. Απλά κάνω
στραβά μάτια |-)

το ίδιο ισχύει για όλες τις υπόλοιπες (ακόμα και για την Java). Απλά
αυτό με την PHP είναι το αποκορύφωμα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?