MODEM

geo chris kalidona at hotmail.com
Thu Apr 24 00:23:00 EEST 2003

Στο μηχάνημα μου που τρέχει MANDRAKE 8.2 έχω συνδέσει ένα εξωτερικό μόντεμ
στην πρώτη σειριακή θύρα και μετά την αναβάθμιση της τηλεφωνικής γραμμής μου
σε ISDN θα συνδέσω και το NETMOD.Στο Kppp στην καρτέλα modem είναι
επιλεγμένη η συσκευή /dev/modem. Πώς θα καθορίζω ποιά σύνδεση (απλή ή ISDN)
θα ενεργοποιείτε ανάλογα με τον λογαριασμό που θα επιλέγω; Στο αντίστοιχο
άρθρο του RAM αναφέρεται ότι το NETMOD αντιστοιχίζεται μέσω 	symbolic link
με το /dev/modem. Πώς θα συνυπάρχουν οι δύο συσκευές;

kalidona at hotmail.com