freetype

John Salatas john at csn.gr
Mon Apr 21 14:30:02 EEST 2003

On Monday 21 April 2003 13:37, V13 wrote:
> On Monday 21 April 2003 12:17, John Salatas wrote:
> > On Wednesday 16 April 2003 22:54, V13 wrote:
> > > Osoi exete ti dynatotita dokimaste na kanete upgrade sthn freetype
> > > 2.1.4. Ta fonts poy emfanizei me antialiasing einai
> > > K-A-T-A-P-L-I-K-T-I-K-A! (Eidika ta Verdana) Episis exei beltiothei kai
> > > h emfanisi ton
> > > mh-antialiased fonts...
> >
> > Ontws einai fobera ('h toulaxiston etsi mou fainetai).
> > Mou dimiourgithikan kapoia provlimata:
> > Enw prin (me tin freetype pou erxetai me ta X11 4.3.0) anoiga efarmoges
> > tou kde katw apo gnome kai to antistrofo kai ta fonts emfanizontan
> > akribws to idio, twra pleon otan anoiixw mia efarmogi tou gnome katw apo
> > kde ta fonts fainontai poly mikra kai antistrofa otan anoixw mia efarmogi
> > tou kde katw apo gnome ta fonts fainontai tersastia!
>
> Pos enoeis tin freetype ton X ? Ta eixes kanei monos soy compile ta X kai
> eixan xrisimopoihsei thn dikia toys? An nai tote gia na xrhsimopoihseis
> allh freetype prepei:
>
> a) Na baleis tin freetype
> b) Na ksanakaneis compile ta X bazontas sto host.def ta parakato:
>
> #define UseFreetype2    YES
> #define BuildFreetype2Library   NO
> #define Freetype2Dir    /usr/local
>
> Apo ekei kai pera mporeis na alazeis tis freetype xoris na peirazeis ta X
> mias kai tha xrisimopoioyn toy systimatos. Nomizo oti ta perissotera
> distributions einai etsi ftiagmena.
Ta X ta ekana monos mou compile (opws kai ta ypoloipa allwste - xrisimopoiw
lfs sto opoio exw tropoiisei arketa pragmata se sxesi me to documentation).
Par' ola auta otan ekana compile tin freetype sto ./configure tou eixa balei
--prefix=/usr/X11R6 (ekei pou eixan "katsei" ta X). Me auton ton tropo eginan
overwrite ta libfreetype.so... "Ypotithetai" oti an ypirxan kapoia
incompatibilities tha to eblepa ws error.