freetype

John Salatas john at csn.gr
Mon Apr 21 12:23:01 EEST 2003

On Wednesday 16 April 2003 22:54, V13 wrote:
> Osoi exete ti dynatotita dokimaste na kanete upgrade sthn freetype 2.1.4.
> Ta fonts poy emfanizei me antialiasing einai K-A-T-A-P-L-I-K-T-I-K-A!
> (Eidika ta Verdana) Episis exei beltiothei kai h emfanisi ton
> mh-antialiased fonts...

Ontws einai fobera ('h toulaxiston etsi mou fainetai).
Mou dimiourgithikan kapoia provlimata:
Enw prin (me tin freetype pou erxetai me ta X11 4.3.0) anoiga efarmoges tou
kde katw apo gnome kai to antistrofo kai ta fonts emfanizontan akribws to
idio, twra pleon otan anoiixw mia efarmogi tou gnome katw apo kde ta fonts
fainontai poly mikra kai antistrofa otan anoixw mia efarmogi tou kde katw apo
gnome ta fonts fainontai tersastia!
Ektos apo ta fonts tis MS exw egkatestimena kai kapoia tis UB. Se merika apo
auta to kde den mporei na mou emfanisei ta agglika glyphs! sto gnome
emfanizontai ola ta glyphs swsta (den me endiaferei toso poli to kde giati ta
sygkrimena fonts ta xrisimopoiw mono sto gimp-1.3)

Ekana recompile to pango (auto den einai ypeuthino gia ta fonts se gnome 2?)
kai tin qt alla den beltiwthike i katastasi.
Any ideas?

PS: gnome 2.2.1, kde 3.1.1, qt 3.1.2, fontconfig to latest version (den eimai
mprosta sto mixanima gia nas pw ekdosi)

Na anebasw sxetika screenshots gia na to deite?