egkatastasi me ligi mnimi

fateswarm admin at www0.org
Sat Apr 19 12:08:01 EEST 2003

On Sat, Apr 19, 2003 at 11:27:20AM +0300, Aleksandros Paleos wrote:

> Xaireto prospatho na egkatastisp to suse 8.1 se ena p233 me 48 ram
> Ksekinaei i egkatastasi kai pairno to minima lathous...oti den yparxei mnimi
> kai tha prepei ba ginei swap.....Mou grafei epelekse pou thes na ginei kai
> mesa se parentesi leei (e.g /dev/sda2)
> dokimasa /dev/hda0
> /dev/hda1
> /dev/hda2
> Alla de douleyoune . ti prepei an kano gia na egkatastiso to linuxaki?
> Eyxaristo Poly!Kali sas imera
>
> Παλαιος Αλεξανδρος
> Φοιτητης ΤΕΙ Πληροφορικης Αθηνας

Προφανώς το suse δεν χρειάζεται πάνω από 48 για να τρέχει επί
καθημερινής βάσεως αλλά το πρόγραμμα εγκατάστασης θέλει.

Μία λύση είναι να βάλεις το φοβερό Debian;p που δεν ζητάει πάνω απο 8mb
για να εγκατασταθεί.

Μία πιο λογική λύση είναι όντος να του δώσεις το swap που ζητάει αν
ΌΝΤΟΣ λύνετε έτσι το πρόβλημα.

Για να το κάνεις αυτό υπάρχουν δύο λύυυσεις..

η μία είναι μέσα απο suse, χωρίς να ξέρω πως λειτουργεί ίσως να έχεις
ήδη φτιάξει swap. σε αυτή τη περίπτωση, βάζεις το swap που έφτιαξες και
αν δε δουλεύει τότε είναι bug.

Αν μέχρι εκείνο το σημείο, δεν έχεις φτιάξει swap, υπάρχουν οι εξής δύο
λύσεις.

α) Προσπαθείς μέσα από την εγκατάσταση suse στην αρχή, να πατήσεις
ctrl+alt+F2,F3 και λοιπά να δεις αν σου δίνει κονόοοολα..

Αν σου δίνει κονσόλα θα μπορέσεις με cfdisk ή fdisk να φτίαξεις τότε ένα
swap.

β) Στη περίπτωση που αυτό είναι αδύνατο μπορείς να κάνεις το εξής. Να
δεις το cd bootάρει σε rescue mode ή να βρέις δισκέτα εκίνησης ώστε να
κάνεις το τελευταίο βήμα του α)

Μία τρίτη λύση και λιγότερο politically correct, είναι να δεις αν έχεις
κανένα partition magic, γιατί έχω την εντύπωση και αυτό το κάνει.

-fs