freetype

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Fri Apr 18 19:01:01 EEST 2003

On Thursday 17 April 2003 18:06, DJ Art wrote:

> έχω την αίσθηση ότι ώντας αιώνες μπροστά από οποιοδήποτε άλλο destop
> λειτουργικό που το όνομά του αρχίζει με W και τελειώνει σε indows, το
> έχουμε ψειρίσει εντελώς το θέμα! Δεν πάει πολύς καιρός που είμασταν με
> τα κακάσχημα fonts που έβγαζε o Netscape 4.x, το kde 1 και το gnome 0.x
> και καθόμαστε τώρα να πούμε ότι η freetype 2.1.4 από την 2.1.3 έχουν
> διαφορές !! LOL! και ότι, μμμ, να ... στο mozilla έχει διαφορές από το
> kmail και το ένα μας βρωμάει και το άλλο μας φαίνεται περίεργο.

Μα καλά τώρα, τι FUD είναι αυτό;
Τι θα πει "είμαστε αιώνες μπροστά από τα Windows και το ψειρίζουμε το θέμα";
Τι σχέση έχουν τα Windows με την Freetype και με το γεγονός ότι κάθε minor
αλλαγή της τελευταίας επιφέρει αλλαγές στο οπτικό αποτέλεσμα;
Ναι, ο mozilla *έχει* διαφορές από το kmail και δεν μου φαίνεται μεμπτό να
θέλει κάποιος να φαίνονται και τα δύο εξίσου καλά!

> Υπάρχει επιτέλους κάποιο "prototype" screenshot από τους δημιουργούς της
> verdana, κάποιο χειρόγραφο, κάποιο πειραματικό display που να λένε:
> "ΕΤΣΙ" είναι το σωστό display, "ΑΥΤΟ" είχαμε στο μυαλό μας όταν την
> φτιάχναμε! (χμ, ζητάω πολλά ?? :> )

Ακόμα και να υπήρχε, δεν θα είχε ιδιαίτερή σημασία.
Μην ξεχνάς ότι στη μέση υπάρχει και ένα AA που, αν μη τι άλλο, αλλάζει
δραστικά την εμφάνιση των fonts.

--
 Michael Iatrou
 Department of Electrical and Computer Engineering