Εκτύπωση σε mozilla (solved)

Dimitris Tzemos dijemos at yahoo.gr
Fri Apr 18 10:26:01 EEST 2003

τα βήματα είναι :
1) Κατέβασε το cups και εγκατέστησε το
2) Κατέβασε το foomatic και εγκατέστησε το
3) απο το  www.linuxprinting.org
(http://www.linuxprinting.org/show_driver.cgi?driver=hpdj)   βρές το
αντιστοιχο ppd (select printer) κάνε κλικ στο (generate ppd file)  και
αντέγραψέ το στο /usr/share/cups/model
4) Φόρτωσε το δαίμονα cups γράφοντας  /etc/rc.d/init.d/cups start
5) εγκατέστησε το spooler για το foomatic γράφοντας foomatic-configure -D -n
ονομα-εκτυπωτή (lp,hp ή οπως τον έχεις ονομάσει)
6) Απο το μενού του kde διαχείρηση εκτυπωτών κάνε δεξί κλικ και εγκατέστησε
τον εκτυπωτή επιλέγοντας σύστημα εκτύπωσης cups
ακολούθησε τα βήματα της εγκατάστασης και θα δεις εκει τον εκτυπωτη σου

Προσπάθησε και αν χρειαστείς άλλες διευκρινήσεις στη διάθεσή σου

Ο "ironhell3" <ironhell3 at hotmail.com> έγραψε στο μήνυμα
news:b7mk95$iba$1 at bofh.teihal.gr...