Squid

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Apr 16 23:41:01 EEST 2003

Στις Τετ 16 Απρ 2003 5:22 μμ, ο/η George Christopoulos έγραψε:
> Έχω πρόσφατα εγκαταστήσει και ρυθμίσει το Squid 2.4 στο μηχάνημα μου
> (Mandrake 8.2). Αφού ρύθμισα το Squid να ξεκινά στην εκκίνηση και "πείραξα"
> το squid.conf, ρύθμισα στο mozilla ότι υπάρχει proxy server με IP 127.0.0.1
> (localhost). Ακόμα όρισα dns_nameservers πάλι με IP 127.0.0.1 αφού στην
> εκκίνηση ξεκινά ο daemon Named. Σήκωσα σύνδεση στο internet με το kppp και
> από το mozilla πλοηγήθηκα κανονικά στο διαδίκτυο. Το πρόβλημα είναι ότι
> όταν ξαναμπαίνω στην ίδια σελίδα που μόλις πρίν ξαναμπήκα δεν βλέπω την
> [...]

Έχω την εντύπωση οτι αυτό σχετίζεται με τις 'δυναμικές σελίδες'. Το Squid όταν
βλέπει '?' στο URL, καταλαβαίνει οτι η σελίδα είναι δυναμική και την
ξαναζητάει κάθε φορά που την βλέπεις.
Η καλή απόδοση του 'καλαμαριού' πιστεύω οτι εμφανίζεται μόνο όταν έχεις
αρκετούς ταυτόχρονους 'πελάτες' στο Squid σου.